tiistai 16. kesäkuuta 2009

ÖDT Ella Eliisa: Mulla on unelmia

Mulla on unelmia

Oon saanut viimeisen vuoden aikana tehdä niin paljon mieluisia asioita, että oon vihdoin uskaltanut uskoa unelmiin ja haaveisiin. Osa niistä on toteutunut, osa odottaa toteutumistaan ja osa jää toteutumatta - ainakin toistaiseksi. Oon kuitenkin ymmärtänyt, että unelmia kannattaa olla ja niihin täytyy uskoa, kuka muu niiden toteutumisesta huolehtii ellet sinä itse?

Sivun perustana on pilvipaperi, jonka nähtyäni tiesin heti skräppääväni unelmista. En kuitenkaan halunnut eritellä unelmia ja haaveita paperille, joten päädyin tekemään sivun joka kertoo yleisesti unelmista ja niihin uskomisesta. Kuvituksena käytin omia kuvia, mutta lukuisat pienet kuvat omista haaveista olisivat sopineet tähän myös.


Tarvikkeet ÖköMököstä:
(paperit) Daisy D's: Wonder Years Let's Picnic ja Potsticker

Tarvikkeet muualta:
(pilvitarrat) Sassafras Lass
(numerotarrat) American Crafts








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti