sunnuntai 23. elokuuta 2009

ÖDT Ella Eliisa: Neiti

Neiti

Neitimäiset poseeraukset ja hempeät värit inspiroivat mua nyt ihmeellisen paljon. Mä en ole ollut näin pastellisten kokonaisuuksien ystävä aina, mutta mieltymykset voi näköjään muuttua! Hempeitä värejä ja häivähdys samettia siirtokuvien muodossa, kimaltelevia kirjaimia ja palanen pitsiä - neitihän niistä materiaaleista syntyi.

Valokuvaan oon aivan rakastunut, sillä tämä pikkuneiti jos joku osaa poseerata. Mulla on lukemattomia vienoja hymyjä, tuikkivia silmiä, hiuskiehkuroita ja kallellaan olevia päitä tallennettuna. Ehkä en viitsi ihan jokaista skräpätä, mutta kuvia voi käyttää monien tyttöä kertovien tarinoiden kuvituksena ilman, että ne liittyvät mihinkään tiettyyn tilanteeseen. Edelleen siis peräänkuulutan vapautta valita tarina ja kuva ilman sen kummempaa yhteyttä. Sitokaa kuva tarinaan muulla tavalla, usein riittää kun kuva on tarinassa esiintyvästä henkilöstä. Ei tarvita kuvaa tietystä tilanteesta tallentaakseen sen kansien väliin.

Nana's Kitchen -kartonkipakkaus osoittautui aivan loistavaksi setiksi, paljon monikäyttöisiä kuoseja helpoissa väreissä. Oon käyttänyt pakkausta ties mihin, oon aivan totaalisen ihastunut siihen, joten jatkan skräppäysharjoituksia! :)

Tarvikkeet ÖköMököstä:
(paperit) Daisy D's: Chloe Marie Collection Pack (12x12), DCWV: Nana's Kitchen kartonkipakkaus (12x12)
(chipboard-kirjaimet) SCRAPWORKS: Shimmer Shapes Mary Jane White askartelukuviot
(journaling- ja kukkatarrat) DAISY D's: Sweet Baby Jane Baby Girl Elements kartonkitarrat
(nuolitarrat) DAISY D's: Sweet Baby Jane Baby Girl Arrows kartonkitarrat
(samettisiirtokuvat) LAURA ASHLEY: Connemara Romany
(haaraniitit) DAISY D's: Maybe Baby haaraniitit

Tarvikkeet muualta:
pala pitsiä kangaskaupasta










1 kommentti:

  1. Todella upee sivu. Musta valkoinen kuva ja hempeetä vaaleanpunaista....VAU!!

    VastaaPoista