maanantai 5. lokakuuta 2009

ÖDT Ella Eliisa: SYKSY

"Mun rakkaus syksyyn on jotain sellaista, mitä on aina ollut vaikea kuvailla. Mä nautin pimeästä ja märästä asfaltista, kovasta ja sateisesta tuulesta, rahinasta puissa ja siitä raikkaudesta mikä tulee vasten kasvoja ulos mennessä. En ole koskaan ymmärtänyt miksi syksyä kammoksutaan! Syksy on mulle paras aika vuodesta, musta tuntuu silloin hyvältä.

Halusin työhön syksyn värejä, joten otin ja silppusin Daisy D's:n Autumn Collectionin papereita. Se on niin mun sarja, ihan todella! Keltaista ja oranssia, syksyn tunnelmaa. Chipboard-haisunäätä vei mun sydämen heti ensinäkemältä. Se on ottamassa avosylin vastaan sydän rinnassaan pamppaillen, eihän tuota otusta voi vastustaa! Ja otus on vieläpä 70% kierrätysmateriaalia, hyvä hyvä! Tällaisia tuotteita saisi olla enemmänkin."


- - - - -

Tarvikkeet ÖköMököstä:
(paperit) Daisy D's: Autumn Collection Series 1 Paper Pack (8" x 8")
(kartonkitarra) Daisy D's: Autumn Collection Autumn
(nauha) Daisy D's: Autumn Collection Warm Me Up
(chipboard-kuviot) DCWV: Green Stack Chipboard Green W'Land

Tarvikkeet muualta:
(kirjaimet) American Crafts
(taustakartonki) Bazzill Basics











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti